Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
raviprakash1.over-blog.com

תריסי גלילה – היתרונות העיצוב והאפשרות לחיבור לבית חכם

חלונות ותריסים, מהווים אלמנט חשוב בכל מה שקשור לבטיחות, כאשר הדבר הבא שאנו נחשוב עליו הינו העיצוב. כשאר נתייחס לנושא הבטיחות, יש לבחור תריסים חזקים שיהיו פרקטים ולכן, תריסי גלילה יהיו המתאימים ביותר להגדרה זו. אמנם מדובר על אלמנט הגנה אשר מתווסף למערכות ההגנה בבית או בעסק, אך אין זה אומר, כי תריסים חשמליים מסוג גלילה, יהוו תחליף לנעילת הבית, או החלונות והדלתות כאשר אתם יוצאים מהבית או מהעסק, כי אם הם מהווים מקדם הגנה נוסף לבטיחות שלכם על הרכוש והתכולה בו.

חלק גדול של התאמת תריסי גלילה, מתייחס מהתאמת התריס למפתחים וזוויות השמש בקירות הבית. ישנם שלבים שמחדירים יותר אור טבעי מבחוץ. למשל שלבים גדולים, יתאימו לרוחב של פתח גדול ושלב קטן, יתאים למפתחים קטנים יותר.

התאימו את תריסי הגלילה לחללים השונים בבית

יש להתאים את גודל תריסי גלילה וכן, להתייחס לכובד שלהם, בהתאם לחללי הבית. לדוגמא, בחדרי ילדים, מומלץ להתקין תריס חשמלי מסוג גלילה, שלא יהיה מאסיבי מדי. יש לציין כי ישנם שני סוגים של תריסים חשמליים, למשל תריסים העשויים אלומיניום ותריסים חשמליים העשויים מעץ, שהם הפכו לאחד המוצרים הפופולאריים ביותר, הן בשל המראה המיוחד והחמים אך היוקרתי שהם מקנים וכן, בשל הבידוד המושלם מפני חום וקור, מה שתריסי אלומיניום מסוג גלילה, אינם יכולים לבודד ברמה זו.

אם החלטתם לבחור תריסי גלילה מעץ, יש להתאים אותם לחלונות עץ, מה שיקנה את המראה והעיצוב המושלם. מלבד זאת, מומלץ לשים לב לתקציב ולצרכים הספציפיים של כל אחד.

כל שתמצאו פרטים רבים יותר על תריסי גלילה וסוג המנועים, כך תבחרו נכון יותר

אלה הם אחד מהקריטריונים לבחירה נכונה של תריסים חשמליים מסוג גלילה. אם החלטתם לבחור בחומר גלם טבעי כגון תריסים חשמליים מעץ, וודאו כי העץ מיובא מחברה מוכרת ועבר את כל התהליכים של מניעת חרקים וצביעה בחומרים מיוחדים שיאטמו את העץ מה שימנע פגיעה ממזג האוויר. היום תריסים אלה, מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית שאין צורך בתחזוקה רבה ומיוחדת, מה שמקל על הרבה צרכנים לבחור דווקא בתריסים חשמליים מעץ, לאור היתרונות הרבים שתריסים אלה מציעים.
 

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post